Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Patchwork,με τα χίλια χρώματα του μπλε!

   Καλημέρα σας!!!
   Ταξινομώντας τα κομμάτια από υφάσματα που μαζεύω,όπως έχουμε πει δεν πετάμε τίποτα,τα πάντα χρειάζονται καθώς  και το ποιο μικρό κομματάκι......καθώς  κοίταζα τα υλικά που έχω  μου ήρθε  η έμπνευση να φτιάξω κάτι καλοκαιρινό,μα... και η θέληση να ολοκληρώσω το έργο μου εδώ και τώρα παρόλο που ήμουν εκτός τόπου και χρόνου.
   Όμως....ίσως να είμαι λάθος......μια και όλοι ετοιμάζονται για τα χριστουγεννιάτικα ........το νου μου ταξίδεψε σε ερημική παραλία,καθισμένη διπλά στην ακροθαλασσιά,αγναντεύοντας το πέλαγος με τα χίλια χρώματα του μπλε και χάνοντας το βλέμμα μου στο βάθος του ορίζοντα εκεί που ενώνετε η θάλασσα με τον ουρανό!!!


Πόση ομορφιά Θεέ μου! ν'ακούς τον ήχο των κυμάτων,να χτυπούν πάνω στα βράχια,το χαρχαλητό που κάνουν τα βότσαλα,εκεί στα χείλη της θάλασσας που τα χτυπά το κύμα και μια να τα φέρνει προς τα έξω και μια να τα τραβά προς τα μέσα,παίρνοντας μαζί τους,όλους τους προβληματισμούς μας και να γεμίζει η ψυχή μας γαλήνη και ηρεμία!!!


Σκέφτομαι τον στοίχο,από τον ψαλμό του Δαβίδ,Ω! θαυμαστά τα έργα σου Κύριε εν πάσι σοφίας εποίησας!!!!



Μ'ένα κομμάτι ύφασμα,που ήταν σαν υφαντό και με βαμβακερό,φτιάχτηκαν τα μαξιλαράκια,χρησιμοποιώντας την μέθοδο του πάτσγουωρκ,για να στολίσουν αργότερα μία γωνία του καναπέ.

Να έχετε μία όμορφη,χαρούμενη,δημιουργική μέρα και να περνάτε πάντα όμορφα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!!




4 σχόλια:

  1. Πανέμορφα έγιναν!!!!!! Θα τα έχεις έτοιμα για το καλοκαίρι!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά και τα πιο μικρά κομματάκια μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε και μάλιστα τόσο ωραία όπως έκανες εσύ !!!!! Έγιναν πολύ όμορφα τα μαξιλαράκια σου και βέβαια χρηστικά !!!
    Ωραία ήταν η καλοκαιρινή νότα μες το χειμώνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα τα μαξιλαράκια σου με ωραία φωτεινά χρώματα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια,να είσαστε καλά,σας εύχομαι να περάσετε Καλές Γιορτές,με υγεία,αγάπη και ευημερία!!!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή