Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Τριαντάφυλλα

   Άρωμα τριαντάφυλλου,απλώθηκε και σκορπίστηκε σ'αυτήν εδώ την κουρτίνα,για να  στολιστεί και να ομορφαίνει ένα αρχοντικό παράθυρο.
   Μέσα στην παγωνιά,δειλά - δειλά, κάτω από τα σύννεφα, να διαπερνούν οι  κρυφές ακτίνες του ήλιου,μέσα από την  πλεκτή δαντέλα και τις κοφτές παραστάσεις,για να φωτίσουν και να ζεστάνουν τον όμορφο, χώρο του σαλονιού!


Στο κέντρο της,την στολίζει ένα κοφτό τριαντάφυλλο,ανάμεσα σε κοφτούς έλικες και ευθείες ....


...τονίζοντας με φιλέ και ανεβατό,τις λεπτομέρειες του!


Σας εύχομαι να περάσετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!




9 σχόλια:

  1. Τί όμορφο που είναι!
    Ελπίζω τόσο όμορφη να είναι και η νέα εβδομάδα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και τριανταφυλλένια!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική Μαρία μου, κομψή και διαχρονική. Γεια στα χέρια σου. Καλή εβδομάδα να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσοχέρα μου, ότι και να φτιάξεις είναι πραγματικά υπέροχο!!!
    Σου εύχομαι μιά καλή κι ευλογημένη χρονιά, με υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σου και με πολλές όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρχοντικό έργο. Γεια στα χέρια σου Μαρία μου.
    Καλή χρονιά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχοντικό έργο. Γεια στα χέρια σου Μαρία μου.
    Καλή χρονιά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Μαρία για τα εργόχειρά σου. Πραγματικά ανεκτίμητης αξίας κι ομορφιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ονειρεμένη κουρτίνα !!! Εκεί που υπάρχουν τα κενά του πλεξίματος και του κεντήματος θα βρίσκει δίοδο το φως και ο ήλιος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δημιουργια που θυμιζει παλιες καλες εποχες ,αγαπημενο μου κεντιμα το κοφτο που ομως δεν μπορω να το καταφερω
    να εισαι καλα να δημιουργεις τοσο ομορφα εργοχειρα
    καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατά αρχήν,καλωσορίζω τα νέα μέλη στο σπιτάκι μου και σας ευχαριστώ όλες για την επίσκεψη σας και τα όμορφα λόγια που μου αφήσατε.Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά με ότι σας ευχαριστεί και σας εμπνέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή