Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Θήκη ατζέντας

   Εφέτος προτίμησα να φτιάξω την προσωπική μου ατζέντα,παρά να αγοράσω μία έτοιμη.        
   Πήρα ένα απλό τετράδιο,με το έμπα του νέου χρόνου,ξεκίνησα να γράφω τις σημειώσεις μου,αλλά δεν ευκαιρούσα να φτιάξω μία θήκη,ώστε να της δώσω μία ξεχωριστή,προσωπική πινελιά!Από την μια ο χρόνος μου περιορισμένος,από την άλλη ,χίλιες δύο ιδέες μου ερχόταν στο μυαλό,αλλά δεν αποφάσιζα... 
   Ένα πρωί,πίνοντας τον καφέ μου και γράφοντας ταυτόχρονα τις σημειώσεις μου......αααα...δεν πάει άλλο....μονολόγησα....αρκετά το καθυστέρησα...πήρα τα σύνεργα μου και όπως μου ήρθε εκείνη την στιγμή την υλοποίησα.




                   Καμία σχέση με τις ιδέες που είχα κατά νου.Απλή και λιτή....




         Με την κραυγή "της μετανοίας άνοιξον μοι πύλας Ζωοδότα..."ανοίγει η περίοδος του Τριωδίου,από αύριο,περίοδος κατανύξεως και μετανοίας.


                                            Καλό και Ευλογημένο Τριώδιο!!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ πιο ωραία από οποιαδήποτε έτοιμη.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία!! Πολύ όμορφη η ιδέα και η υλοποίηση!! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πραγματικά το blog σας και μοιράσατε την ιδέα πραγματικά καλά. Και πολύ όμορφα ευχάριστη διαβάσετε! ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
    ตารางคะแนน

    ΑπάντησηΔιαγραφή