Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Αξεσουάρ ραψίματος και κεντήματος

Χαίρετε!
Χρόνια Πολλά! Σήμερα είναι σαράντα μέρες από την Γέννηση του Χριστού μας και η εκκλησία μας εορτάζει την Υπαπαντή του Κυρίου μας!
Επίσης να σας ευχηθώ να έχουμε καλό ,ευλογημένο και δημιουργικό μήνα!                                                                                    
Έπειτα από αυτόν τον μικρό πρόλογο,ας έρθουμε στο θέμα μας.Επειδή μου αρέσει η οργάνωση και η τάξη,έχω βάλει σε μία σειρά προγραμματισμού,Θεού θέλοντος μέσα στην χρονιά να φτιάξω θήκες για τα σύνεργα μου.Έτσι λοιπόν ξεκίνησα με τις βελόνες,όχι καλέ του πλεξίματος,αλλά του ραψίματος και του κεντήματος.Είχα βαρεθεί να τις βλέπω σκόρπια εδώ κι εκεί σε κουτάκια,σε χαρτάκια κι όταν τις χρειαζόμουν αυτές όλο και ποιο βαθιά κρυβόντουσαν και τις έχανα.
Τέτοιες είστε θα σας περιμαζέψω και θα σας νοικοκυρέψω όπως πρέπει είτε σας αρέσει,είτε δεν σας αρέσει.....
Από μικρά κομμάτια υφάσματος που είχα στην κατοχή μου,ξεκίνησα να φτιάχνω την θήκη μου που έν πάσι περίπτωση,κατέληξα θα έλεγα να κάνω ένα μίνι βιβλίο.
Εδώ βλέπετε την προετοιμασία και την κάθε σελίδα του,με το περιεχόμενο του......


....η συνεχεία.....


Παρόλο που ήταν εύκολο στην κατασκευή του,ήταν λίγο εκνευριστικό μικρά - μικρά κομματάκια να προσπαθείς να τα συναρμολογήσεις,σας παρακαλώ να είστε επιεικής προς την επανάληψη στο στερέωμα της ραφής,που σε κάποια σημεία μου έχει ξεφύγει.
Πάμε να σας δείξω και την δεύτερη,που χρισιμοποιήσα τις κόκκινες αποχρώσεις...


....οι επόμενες σελίδες....


...και οι δύο μαζί,με την σχετική προετοιμασία τους,ακόμη να σημειώσω ότι το λευκό ύφασμα που χρησιμοποιήσα για το πέρασμα των βελονών είναι εταμίν και τις ολοκλήρωσα μ'ένα κουμπάκι που κλειδώνει την μίνι βελονοθήκη.


Αυτά είναι τα αξεσουάρ ραψίματος και κεντήματος,που έφτιαξα και τοποθέτησα μέσα στο κουτί ραπτικής μου.
Άν σας αρέσει κι εσάς η οργάνωση,σας παροτρύνω να το φτιάξετε κι ειλικρινά σας λέω δεν θα το μετάνοιωσετε.
Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο κι ευχάριστο σαββατοκύριακο!!!

Καλό βράδυ!!!





8 σχόλια:

  1. Με γεια σου! Πολύ όμορφα. Πόσες βελόνες έχεις;;;
    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βολικό και χρήσιμο
    και όμορφο
    Καλές δουλειές
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα σου γίνανε Μαρία μου. Έχω φτιάξει κι εγώ ένα και είναι πολύ εξυπηρετικό! Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφο και πρακτικό κριμα που δεν έχω μαθει ακόμα να γαζώνω είναι στα μελοντικά μου σχέδια!!1
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρελαίνομαι!!!!!!!!!!!!! Έχω φτιάξει κι εγώ αλλά οι δικές σου δημιουργίες είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!! Μπράβο, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο και πρακτικό! Νομίζω ότι πρέπει να στρωθώ να φτιάξω ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφα!!!!έχω φτιάξει από τσόχα που έγινε εύκολα!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή