Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Προϋποθέσεις Ορθοδοξίας

Καλησπέρα σας!
Σήμερα,Κυριακή της Ορθοδοξίας,θα σας μεταφέρω λίγα λόγια από την Φωνή Κυρίου,που αναφέρεται στην Ευαγγελική περικοπή.
Δεν είναι τυχαίο ότι η Εκκλησία, μας θυμίζει το περιστατικό της συνάντησης και γνωριμίας του Φίλιππου και του Ναθαναήλ με τον Χριστό.Η περικοπή αυτή μας φανερώνει τις βασικές προϋποθέσεις ένταξης μας στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Ορθόδοξος δεν είναι ο άνθρωπος που ξέρει "απ'έξω" το Σύμβολο της Πίστεως ή τηρεί κάποιες εξωτερικές συνήθειες ευλάβειας,όποτε το θυμάται,επειδή απλώς τις βρήκε από τη γιαγιά του.Ορθόδοξος είναι εκείνος ο οποίος με άδολη και ειλικρινή καρδιά αγωνίζεται σταθερά να χτίσει μία συνειδητή σχέση με τον Χριστό μέσα στην Μία και Αγία Εκκλησία του,μελετώντας συνεχώς τη ζωή και τα λόγια του και εφαρμόζοντας ταπεινά το θέλημα του.Η σχέση αυτή,από τη στιγμή που ο Θεός έλαβε ανθρώπινη σάρκα και έγινε περιγραπτός και χειροπιαστός,δεν περιορίζεται μόνο σε μία οπτική επαφή μέσα από την Αγία εικόνα του αλλά κορυφώνεται στη μετάληψη του Αχράντου Σώματος και του Τιμίου Αιματός του μέσα στη θεία Ευχαριστία.
Οι ουρανοί ανοίγουν και για εμάς,τουλάχιστον σε κάθε  θεία Λειτουργία.Και την ώρα της Μικράς Εισόδου,όταν ο ιερέας μπαίνει με το Ευαγγέλιο στο Άγιο Βήμα,εύχεται στον Κύριο της Δόξης να εισέλθουν Άγιοι Άγγελοι στο θυσιαστήριο,για να συλλειτουργήσουν μαζί του.
Με την έναρξη σ'αυτού του μικρού αποσπάσματος θα σας παρουσιάσω και κάτι που ετοιμάζω....τετράγωνα μοτίφ που έπλεξα με το βελονάκι.....


...την δαντέλα που σας είχα προαναφέρει σε σχετική ανάρτηση όταν την έπλεκα,την τοποθέτησα και την έραψα πάνω στο ύφασμα,όπου μου έμεινε το κέντημα για να το ολοκληρώσω.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Να είσαστε καλά και να περνάτε πάντα όμορφα!!!

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!





10 σχόλια:

  1. Ετσι ακριβως ειναι Μαρία μου..ο Χριστος μας δίδαξε την αγαπη..και την συγχώρεση συνάμα..οποτε αν εχουμε αυτα τα δυο μεσα στην καρδια μας.. θα νιωθουμε και Την Δική Του..μεγαλωσύνη..!Ας εχουμε μεσα μας τον Θεό Εκείνος μας καθοδηγει στα βηματα μας
    Να έχεις μια ευλογημενη ευδομαδα.. ωραια τα μοτιφακια σου θα περιμενουμε να τα δουμε τελειωμενα .καλο σου βραδυ.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wow Maria such beautiful work,well done my friend xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Καλώς σε βρίσκω. Είδα να έχει γραφτεί ως αναγνώστης μου κάποιος/α zig zag αλλά με άλλο αβατάρ. Μήπως είσαι εσύ; https://atenizodas.blogspot.gr/
    ΚΑΛΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλη μου τα ίδια έχω πει πολλές φορές έστω και με πιο απλό τρόπο από σένα.Να έχει κανείς το Θεό μέσα του και στις πράξεις του.Τα πλεκτά σου αριστουργήματα, τα θαυμάζω και ...δεν ξέρω να τα κάνω.Έχω όμως πάρα πολλά για ένα απλό λόγο. Η μητέρα μου γιατρός τότε μικροβιολόγος προσέφερε εντελώς δωρεάν μία φορά την εβδομάδα εξετάσεις σε ένα γηροκομείο απόρων.όταν λοιπόν παντρεύτηκα οι καημένες γριούλες έφερναν σαν δωράκι μόλις το έμαθαν τέτοια μικρά αριστουργήματα που κι εγώ όσα δεν άγγιξα τα έδωσα μετά στις κόρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετσι ειναι και ειδικα στις μερες που διανιουμε δεν πρεπει να το ξεχναμε
    Τα αριστουργηματα σου ειναι αξιοζηλευτα!!!
    Καλη βδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσε που ξεκίνησες την ανάρτηση με λόγια για την χτεσινή μεγάλη γιορτή
    Η δαντέλα μου αρέσει πολύ
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, Μαρία μου και καλή εβδομάδα!
    Πολύ όμορφα τα πλεκτά σου, τόσο η δαντέλλα όσο και τα τετράγωνα μοτιφάκια! Με το καλό να κάνεις και το κέντημα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λόγια αγάπης απλά, σοφά, σωστά.
    Δεν αρκεί η ομολογία πίστεως τυπικά, η αγάπη και οι καλές πράξεις μας φέρνουν κοντά Του.

    Τα μοτίφ είναι πανέμορφα, γεια στα χέρια σου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου πολύ ωραία η εισαγωγή σου !!! Από μικρό παιδί πίστευα ότι ο Θεός είναι μέσα μας , η πίστη , η αγάπη στον συνάνθρωπο μας και η ταπεινότητα είναι πολύ σημαντικά στη μικρή μας ζωή !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังไทย

    ΑπάντησηΔιαγραφή